Een schoon gebouw is het visitekaartje van uw onderneming. Daarnaast bevordert een schone werkplek de werksfeer en productiviteit van uw personeel en dringt het ziektever- zuim terug. Als werkgever of zorginstelling dient u te voldoen aan afspraken over hygiéne. Meer dan genoeg redenenen om een schoonmaakbedrijf te benaderen.
VIP Cleaning heeft al jarenlange ervaring in de schoonmaakbranche. Wij helpen om uw werkomgeving weer aangenaam en schoon te maken. VIP Cleaning heeft de juiste middel- en om vervuiling te verwijderen. Zelfs sterk vervuilde oppervlakken pakken wij grondig aan. Zowel kantoren als magazijnen, wij draaien onze hand er niet voor om. Of het nu gaat om dagelijkse-, wekelijkse- of periodieke schoonmaak. Wij zijn flexibel inzetbaar en passen ons zoveel mogelijk aan uw wensen en eisen.
Voor VIP Cleaning staat het verbinden van medewerkers en klanten voorop. Alleen zo komen we samen tot de beste resultaten. Onze vakmensen zorgen dat alles vakkundig wordt opgekuist. Wij maken dus schoon in de breedste zin van het woord. Hoe groot het gebouw ook is, VIP cleaning heeft altijd een oplossing op maat.
Als ervaren zaakvoerder in de schoonmaak-branche, voelt VIP Cleaning perfect aan wat nodig is om tot de beste resultaten en oplossingen te komen. Houdt u van een fris en opgeruimd kantoor? Wilt u dat uw medewerkers met plezier werken en uw klanten graag binnen komen? Wij helpen om uw werkomgeving weer aangenaam en schoon te maken. Of het nu gaat om dagelijkse-, wekelijkse- of periodieke schoonmaak, ons team is flexibel inzetbaar en we passen ons zoveel mogelijk aan uw wensen en eisen.
Wij houden uw pand schoon en zorgen ervoor dat u zich kunt richten op uw corebusiness. Hoe groot het pand ook is, VIP cleaning heeft altijd een oplossing op maat.
De zaakvoerder van VIP Cleaning werkt mee met het team, wat ervoor zorgt dat de processen sneller verlopen. Daarnaast streven wij naar duurzame relaties. Wij vinden dat iedere opdrachtgever uniek is. Daarom verrichten wij de werkzaamheden altijd op maat en houden we de communicatielijnen kort.
Om de schoonmaakopdrachten in één oogopslag inzichtelijk te maken houden wij een logboek bij. Dit logboek geeft dagelijk een overzicht van de schoonmaakactiviteiten en het werkprogramma van de schoonmaker weer.
We vinden het belangrijk dat onze opdrachtgevers altijd kunnen meevolgen, welke service ze krijgen en waar ze voor betaald hebben Daarnaast willen we onze medewerkers ook gemotiveerd houden. Hiervoor hebben wij taakkaarten ontwikkeld voor al onze mederwerkers. Alle schoonmaakopdrachten verlopen volgens de taakkaarten. Op elke taakkaart wordt er duidelijk beschreven 'hoe de werknemers te werk moeten gaan'. We gaanvoor openheid en taransparantie.
Wij hebben een vaste groep medewerkers, waar wij 100% op kunnen vertrouwen. Zij staan altijd paraat en pakken graag aan, zijn secuur en serieus. Zij zijn ons visitekaartje. Wij dragen hen op handen.
We vinden onze motivatie en inspiratie in een grote glimlach bij onze klanten. Dagelijks creéren onze enthousiaste medewerkers.productieve werkplekken en een prettige leefomgeving door deze schoon, fris en veilig te maken. Wij nemen de schoonmaak voor u uit handen.